reklama

Po čom ženy túžia

Po čom ženy túžia? Na túto tému existuje tona vtipov, príbehov a neviem ešte čoho. Jeden z nich hovorí, že: "žena nevie čo chce, ale kričí až kým to nedostane...". Ono je to na jednej strane vtipné, v živote je to zdrojom obrovského množstva hnevu, kriku, ale hlavne smútku na oboch stranach barikády. Ženy naozaj často nevedia čo od nás chcú, nuž a my sme na to tiež už generáciami pozabudli :-/ Tento blog je venovaný skôr nám chlapom a ja sa chcem povenovať len jednému svojmu poznaniu a teda jednej z vecí ktorú ženy od nás chcú a ktorú by sme im fakt mali začať dávať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (87)
Obrázok blogu

Začal by som trochu zoširoka, lebo... Lebo. Som presvedčený, že čo sa týka základných vecí vo vzťahoch medzi pohlaviami nie sme ničím odlišní od ostatných cicavcov tu na Zemi. Teda ani náš super vyspelý mozog a jeho vyššie funkcie nemenia vôbec nič na fakte, že sme len ďalší druh zvieratiek :-) Príroda to pre nás všetkých zariadila (kto chce nech si vždy za prírodu zamení Boha) rovnako a tá blbá nie je.

Úplne prvá vec, ktorú v prírode nikdy neuvidíte je to, že samičky naháňajú samcov. To je úplne základný predpoklad na to, aby mal tento blog zmysel. Ale nie o tom je tento blog (možno nejaky ďalší), aj keď je nevyhnutné, aby toto platilo. Celý tento nekonečný úvod sa snažím dostať k slovu "očuchávanie" o tom by tento blog mal byť. Na lúke vidíme ako jelene v ruji očuchávajú samičky, keď sa chcú páriť. Bojujú, predvádzajú sa a neviem čo ešte, aby jedna samička povedala ano a hops na ňu. Avšak ani o hopsaní nechcem písať. Zaujíma ma práve tá časť o očuchávaní. Tak isto ako samičky zvierat aj naše samičky zisťujú, že sú pre nás zaujímavé. Len a len keď ich "očuchávame", len keď my toto robíme, ony o sebe zisťujú, že "sú ženy". Nikto iný ako my (ani časopisy, ani kamošky ani ony samé) nemá tú moc ukázať ženám, že sú ženy, len my muži. Feministky pokojne sa na mňa vrhnite, ale prírodu neoj*bete. Takto to proste je. Samozrejme to funguje aj opačným smerom. Keď my očuchávame, dostávame spätnú väzbu, ktorou nemusí vôbec byť nejaký eminentný záujem o nás, ale úplne jednoduchá radosť a pozitívne prijatie nášho konania. Keď je naše "očuchanie" pozitívne prijaté aj my sme vtedy relevantní (teda sme muži) a ja nevidím jediný dôvod prečo by to tak nemalo byť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie, vôbec nepíšem o tom ako babu dostať do postele. Hovorím o tom, ako každodenne môžeme kompletne všetkým pre nás relevantným ženám v našom okolí ukazovať, že sú ženy a že sú pre nás (celé mužské pohlavie) zaujímavé. Inak nemajú šancu sa toto dozvedieť a potom vymýšlajú kadejaké kok*tiny od premalovaných xichtov až po umelé kozy. To len pre to, aby na seba za každú cenu upozornili a my sme ich ocenili... Tiež nehovorím len o ženách v našom blízkom okolí, ale o hociakej žene, ktorú stretneme v MHD, na ulici, potravinách, alebo v divadle. Zároveň vôbec nemám na mysli nejake koketovanie, flirtovanie alebo nahadzovanie udičiek. Hovorím o úplne jednoduchom prejave "očuchávania", ktorým može byť jednoducho úsmev, kompliment, alebo niečo čo ukáže druhej polke, že sa nám páči. A nič. To je všetko. Idem dalej po ulici a riešim čo potrebujem. Frajerka nefrajerka...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nech toto znie akokoľvek hlúpo a primitívne, presne toto je podľa mňa to Po čom ženy túžia. Byť nami všimnuté. A ako som povedal, kým toto nebudú od nás dostávať, budú so sebou robiť hluposti a len sa pred nami znevažovať a to je nám na čo? Na nič. Presne ako iné tvory, sme na sebe v tomto zmysle úplne závislí. Len do kríža si vieme ukázať, že sme relevantí, že máme hodnotu.

Toto chlapi je jedna vec, ktorú sme z nejakého dôvodu prestali robiť a kam sa pozriem, tam vidím ako zúfalé to má nasledky. Ženy už si nahovárajú a fakt veria tomu, že sa obliekajú, malujú a čo ja viem čo, lebo sa tak páčia samé sebe. To je kravina jak voda v koši! Ale čo iné im aj ostáva keď sme sa my na ne kompletne vys*ali. Toto je jedna vec, ktorú za nás nikto nespraví a zmeniť ju môžeme len my a už oddnes môžeme začať. Som presvedčený, že sa nám to vráti nazad!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz keď po sebe tento blog čítam, zdá sa, že nie je jednoduché čo chcem vyjadriť aj napísať. Vedel by som o tomto písať a písať, ale snáď toto stačilo.Takto to ja vidím dnes... Tak snáď som bol aspoň pre niekoho zrozumiteľný ;-)

Filip Kubiš

Filip Kubiš

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Filip a všetko ostatné si domyslite z mojich blogov. Som členom IPS. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáČlovek a vzťahy

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu